قوانین پینگ اسپات

  1. کلیه فعالیت پینگ اسپات مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کاربران نیز موظف به رعایت این قوانین می باشند.
  2. مسئولیت هرگونه استفاده نادرست و یا سوء استفاده از سرویس به هر نحو بر عهده کاربر بوده و پینگ اسپات هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
  3. کاربر حق ندارد پس از اتمام ترافیک یا مهلت زمانی اکانت خود سهوا یا عمدا از سرویس استفاده کند و در صورت مشاهده سوءاستفاده حق مسدود سازی اکانتِ ایشان بدون اطلاع قبلی برای پینگ اسپات محفوظ خواهد بود.
  4. انجام دانلود، آپدیت و هرگونه مصرف دیگری بجز بازی آنلاین در سرویس کاهش پینگ ممنوع بوده و در صورت بروز این مورد، اکانت کاربر مسدود خواهد شد.
  5. سرویس کاهش پینگ نامحدود مناسب برای بازی آنلاین بوده و استفاده از آن جهت انجام دانلود و آپدیت های حجیم، وبگردی های طولانی، تماشای فیلم آنلاین و … مجاز نمی باشد، لذا یک سقف مصرف ماهانه (30 گیگابایت) برای سرویس در نظر گرفته شده است که کاربر ملزم به رعایت آن می باشد.
  6. با توجه به احتمال بروز اختلالات زیرساختی شبکه ای و اینترنتی خارج از کنترل، پینگ اسپات هیچگونه تضمینی مبنی بر عدم قطعی، بی عیب بودن، نبود اختلال و یا همیشگی بودن کیفیت ایده آل در سرویس ارائه نخواهد داد.
  7. کاربر متعهد می‌شود که از سرویس‌(های) خود برای نفوذ، اختلال، خراب‌کاری و یا به دست آوردن غیرقانونی اطلاعات در شبکه اینترنت به هیچ نحوی استفاده نکند.
  8. مسئولیت حفظ اطلاعات اکانت (شامل نام کاربری، کلمه عبور و غیره) بر عهده کاربر می باشد.
  9. حق ویرایش، اضافه و یا حذف کردن هر کدام از بندهای این توافقنامه در آینده برای پینگ اسپات محفوظ خواهد بود.