درباره ما

پینگ‌اسپات عرضه کننده آنلاین سرویس‌های کاهش پینگ و تبدیل اینترانت به اینترنت در ایران بوده که تمرکز اصلی خود را بر روی ارائه سرویس باکیفیت، با پشتیبانی و قیمت مناسب قرار داده است.

پینگ‌اسپات در واقع یک سرویس V–P–N ایرانی می باشد، این سرویس برای کاربران ایرانی طراحی شده است و شباهتی با سرویس های فیلتر//شکن ندارد.

سرویس کاهش پینگ سرویسیست که باعث پایین آمدن پینگ خارجی اینترنت و هم چنین رفع تحریم اکثر بازی ها می شود. عمده مصرف این سرویس برای بهبود وضعیت بازی آنلاین (از قبیل کاهش پینگ بازی و افزایش سرعت آن، برطرف کردن لگ، تاخیر یا تایم اوت های احتمالی، جلوگیری از قطعی، بهبود ریجستر تیر و نت تایپ کنسول و غیره) و هم چنین رفع تحریم بازی یا نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را با محدودیت روبرو کرده اند می باشد.

پینگ اسپات یک وبسایت ارائه دهنده سرویس های کاهش پینگ، رفع تحریم بازی، سرویس مخصوص دانلود و سرویس نیم بها در ایران است که فعالیت خود را از سال 1401 در راستای بهبود کیفیت اینترنت کاربران (علی الخصوص گیمرها) آغاز کرد. پینگ اسپات یک سرویس کاملا ایرانی و مطمئن، قوی و خاص، با کیفیت و پشتیبانی قدرتمند بوده که در کنار کاربران ایرانی به رفع مشکلات آنها کمک می کند.